bot_img

Stichting Jan Steen bestaat 30 jaar !!!

Om dat te vieren hebben we onze leerlingen gevraagd om ons een felicitatie te sturen in welke vorm dan ook.
We hebben de inzendingen verdeeld in Basisonderwijs en Voortgezet onderwijs. Alle deelnemers krijgen een kleine verrassing.
De winnaars zullen hun prijs na de kerstvakantie bij Jan Steen ontvangen van hun begeleiders.

Inzendingen Basisonderwijs

MATTHIAS

Het was heel moeilijk kiezen maar uiteindelijk waren we het er toch allemaal over eens. Het Legohuis van Matthias uit groep 8 wint de prijs voor de mooiste inzending van het basisonderwijs.
Matthias bouwde Jan Steen na met zichzelf en ​'juf' Katja op de zolder. Zowel het materiaal als alle kleine details maken het een heel mooi kunstwerk. Gefeliciteerd Matthias!
Het Jan Steen huis zal na de kerstvakantie in onze hal te bewonderen zijn.

AIDA

Aida uit groep 8 feliciteerde ons door te schilderen op een houten paneel. De keuze van het materiaal is leuk bedacht en vrolijk uitgewerkt. Heel leuk Aida!​

Aia
ROBIN

Robin uit groep 7 maakte dit mooie gedicht. Robin heeft al vaker laten zien dat ze kan dichten en dit is er weer een heel mooi voorbeeld van!

THIJME

Thijme uit groep 5 maakte een hele mooie combinatie van onze verjaardag en de kerst. Hij timmerde deze kerstboom zelf in elkaar en versierde hem met felicitaties en complimenten. En die geven we graag terug aan jou Thijme, we vinden hem prachtig!

Voortgezet onderwijs

EZRA

Ook de leerlingen van het voortgezet onderwijs hebben hun best gedaan. Dit filmpje van Ezra wint de prijs van mooiste inzending. Ezra laat ons meegenieten van een dagje Jan Steen op zijn eigen creatieve en hunoristische wijze. Het idee is leuk, knap gefilmd en de muziek is goed gekozen. Heel mooi ook dat het filmpje begint en eindigt met de ballonnen die op onze brief waren gebruikt. gefeliciteerd Ezra, hartstikke leuk!

LUCAS, SANDER en MIRANDA

Lucas, Miranda en Sander, uit één gezin afkomstig en allemaal leerling bij Jan Steen, stuurden ons deze leuke felicitatie en mooie brief om ons te feliciteren. Dank jullie wel!

NICOLA

Dit leuke filmpje komt van Nicola. Origineel, leuk getekend en vrolijke muziek erbij waar we ons allemaal jarig door voelen. Leuk gemaakt Nicola!